Moje filmy
Witam, chciałem wam pokazać kilka moich filmów.

Najnowszy:

Kilka trailerów do powyższego filmu:

Filmik który stworzyłem w ramach zaproszenia na moje urodziny:

Jestem początkującym użytkownikiem Vegasa więc proszę o łagodną krytykę i jestem otwarty na wszelkiego rodzaju porady.

PS* Większość intr których użyłem pochodzą z kanału użytkownika arunavsharma

Odpowiedz
Dobre filmiki, stabilny montaż, jednak ciężko jest ocenić twoje umiejętności w zakresie, np: kręcenia, pisania scenariuszy itp. Zrób mały filmik fabularny, zapewne wyjdzie Ci to na plus, ja właśnie dzięki temu załapałem "to coś" w tworzeniu.
Odpowiedz
Kiedy stworzono pierwsze kamery ludzie filmowali cokolwiek co się ruszało i mieli z tego cholerną radochę. Że się rusza obrazek. I pokazywano to ku radości cyrkowej gawiedzi.
Teraz jest podobnie - każde gówno, byle ruchome, kolorowe i śmieszne co najmniej dla dwóch osób jest pokazywane ku radości gawiedzi cyrkowej tyle, że na YT.
MrKAXY - potrafisz używać w jakimś stopniu Vegasa, nawet coś tam próbowałeś zrobić "pod muzykę", ale kolejny raz powtarzam - sam fakt zarejestrowania czegoś kamerą (komórką?) nie oznacza, że należy uszczęśliwiać tym ludzi na siłę. Na YT - ok, tam zainteresowani sobie to obejrzą, pośmieją się i zapomną. Ale kiedy taki filmik prezentujesz już na forum filmowym czy techniczno/filmowych (to jest bardziej techniczne jakby nie było, ale mimo wszystko), to film musi coś są prezentować.
Próbowałem coś w znaleźć w Twoich. Ale co? Efekty z Copilota zerżnięte z torrenta czy rapida? Mrygające napisy nafaszerowane wszystkimi efektami jakie Bozia dała?