Filmik z małego Urban Exploration + małe pytanko
Witam,
jako że nie mogę wrzucić filmiku do działu "Nasze filmy" wrzucam go do Newbies. Jest to film nagrany co prawda aparatem, ale jestem z niego całkiem zadowolony tym bardziej że jestem początkujący. Info o muzyce jest wklejone w obraz.

Mam tylko pytanie. Filmik renderuję do formatu wmv bo w innych to mi różne cuda wychodzą, ale czy to normalne ze 4,5min obraz w rozdzielczości 640x480 zajmuje prawie 300mb? Do jakiego formatu, albo w jaki sposób konwertować filmy by miały jakąś sensowną megabajowo objętość?
Odpowiedz
Ustaw wmv i 3Mbps. Powinno być ~90MB albo coś koło tego, nie chce mi się dokładnie przeliczać. ;p
Ja mam pytanie do Ciebie. Możesz mi dać screena w jakich odstępach czasowych/klatkowych robiłeś "kropy" na ścieżce w pan cropie przy tych takich bumpach, szybkich zbliżeniach i oddaleniach ekranu?
Odpowiedz
[Obrazek: screenyt.jpg]

Proszę bardzo :) Mam nadzieję że to o tę scenę Ci chodziło :)
Odpowiedz
Mógłby ktoś przenieść ten mój filmik do działu "nasze filmy"? Ja uważam że to skończony filmik...
Odpowiedz
Filmik mi się podoba, jadnak mam pewne ale... hmmm moim zdaniem mogłeś dobrać lepszą muzykę, coś a'la urban sound, sam nie wiem jednak ta nuta nie bardzo mi podchodzi i wolno się rozkręca. Efekty jaknajbardziej w porządku, nie jest ich nawalone niewiadomo ile, przede wszystkim dobrze dobrane. Praca kamery (aparatu) też na plusie. Mogę wiedzieć jaki to model aparatu? Zdawało mi się że w pewnych ujęciach używałeś statywu? Albo masz taką pewną rękę ;p Nakładałeś filtry koloru? Jestem na tak, czekam na kolejne produkcje.
PS. Ostatnio czytałem artykuły o Urban Exploration odnoście Czarnobyla, bo była rocznica katastrofy i miałem nadzieję że to filmik właśnie o tym miejscu. Znasz jakieś ciekawe video z Czarnobyła właśnie na wzór Twojego? Pozdrawiam.
Odpowiedz