Renderowanie klipu - muzyka + jpg
#1
Chodzi mi o wyrenderowanie klipu w SVS pod YT (najczęściej jest to muzyka z obrazkiem .jpg), ale tak, by była super jakość dźwięku przy jednocześnie małej wadze pliku. Dla kilkuminutowej mp3 tak do 12 MB. Mam z tym problem.

Weźmy przykład poniżej. W linku użyłam formatu dźwięku lame MP3 (mpeg layer-3) i klip zajął mi 6.31 MB, lecz jakość dźwięku przy słuchaniu jest okropna. Kiedy jednak użyłam formatu PCM, momentalnie miałam 72 MB klip! - naturalnie nie wgrałam tego na YT. Mógłby mi ktoś napisać, jakich mam użyć ustawień audio, a najlepiej wkleił jakiś jpg z "project --> properties"?

A to ta muzyka (samo mp3 na dysku zajmuje mi 4,5 mb, a obrazek 100 kb):
Odpowiedz
#2
72 MB to dużo? Chyba, że masz internet przez komórkę.
Odpowiedz
#3
Mam na pececie. Jednak jak sprawdzam utworki ludzi na YT, to wszystkie mają góra 20 MB (takie kilkuminutowe mp3) i świetną jakość dźwięku. Więc te 72 MB wydaje mi się ostrą przesadą.
Odpowiedz
#4
Wyślij i zobacz ile zostanie z tych 72MB. Myślisz, że na youtubie film jest w takiej postaci w jakiej się go wysłało?
Odpowiedz
#5
Nie zastanawiałam się nigdy nad tym, ale sądziłam, że tak, skoro można oglądać filmy w HD.
Czyli jednak pozostanie ten PCM w takim razie.
Odpowiedz
#6
Chwila... coś się wymyśli :)
http://tidzu.pl/2010/12/jak-renderowac-f...internetu/ ustaw tak. Bitrate audio zmień na 320 000. Powinno być ok. Ew. zmień bitrate video na 1 000 000. Skoro mają być same zdjęcia. Jeżeli jakość video będzie zła zwiększ bitrate filmu. Powinno pomóc.
Odpowiedz
#7
Dzięki za linka, nie doszukałam się go w google :) Sprawdzę tę metodę w wolnej chwili.
Obrazek tu jest najmniej istotny, może być nawet mega low - byle dźwięk był dobry.
Odpowiedz



   


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości