Wstawienie w filmik mordke która sie porusza
Witam,mam problem z vegas movie studio platinum 9, otóż chce wstawić za miast powiedzmy twarzy kogoś tam a wstawienie mordki ktora będzie sie po ruszała po ekranie zgodnie z pustacią albo np. za miast miski której ktoś trzyma coś innego...
Z góry dziękuje za odpowiedzi ale jestem zielony i trzeba mi wszystko pokazywać palcem wiec proszę o to żeby ktoś zrobił screny albo dokładnie powiedział co gdzie i jak ze szczegółami. pozdrawiam
Odpowiedz
a wiec musisz nad calym filmikiem dac ten objekt (obrazek czy tam film) nastepnie przy jego ustaqwieniach tej ramce po boku z opcjami wciskasz "track motion" dalej juz zmniejszasz objekt do pozadanych rozmiarow. Najtruddniej przynajmniej mi idzie animacja tego wszystkiego czyli jak wciskasz track motion masz na dole keyframe'sy i ustawiasz te rombiki i przestawiasz objekt (do tego to juz musisz sam dojsc).
Mam nadzieje ze pomoglem pozdr
Odpowiedz
(02-25-2011, 20:01)Stachu68 napisał(a):  a wiec musisz nad calym filmikiem dac ten objekt (obrazek czy tam film) nastepnie przy jego ustaqwieniach tej ramce po boku z opcjami wciskasz "track motion" dalej juz zmniejszasz objekt do pozadanych rozmiarow. Najtruddniej przynajmniej mi idzie animacja tego wszystkiego czyli jak wciskasz track motion masz na dole keyframe'sy i ustawiasz te rombiki i przestawiasz objekt (do tego to juz musisz sam dojsc).
Mam nadzieje ze pomoglem pozdr

Te błędy rażą mi oczy : ((

A żeby nie było offtopu, to postaram Ci się na swój sposób wytłumaczyć, może będzie Ci łatwiej zrozumieć lub coś z tego co napisze Ci się przyda.

Zróbmy na przykładzie maski:
1. Bierzesz przykładowy obrazek tej maski co ma zasłaniać twarz, najlepiej by było aby była w formacie .png i z przezroczystym tłem
( możesz to zrobić w darmowym programie gimp, wyciąć maskę, i usunąć tło i zapisać jako png )
2. Odpalasz Vegasa, i robisz w nim 2 ścieżki, na górnej ma znajdować się przerobiony obrazek z maską z prezroczystym tłem, a na dolnej twój klip.