Możliwości Vegasa i operowanie grafiką w 3d
Jestem amatorem efektów specjalnych.
Firma Adobe udostępnia takie możliwości jak w poniższym filmiku

Jest to operowanie grafiką w 3d + ruch / coś na zasadzie pan/crop
Chciałbym coś takiego wykombinować, ale kompletnie nie wiem, jak się za to zabrać... Elementy ukazane na filmiku tyczą się tylko produktu Adobe.
Pomysły mile widziane.
Odpowiedz
AAE to program do kompozycji a nie do montażu. Takie połączenie da Ci boris + coś :), ja do kompozycji używam darmowego Blender'a.
Nie wiem, co to za nowa moda mieszać After Fx z Vegasem.
Odpowiedz
O, nie wiedziałem nawet, że ten efekt wysrzału (ogień) można w 3D obracać. To chyba nie jest zwykła textura?
[Obrazek: n13.gif]
Odpowiedz
Jest to połączenie dwóch PNG-ów, na tym tutorialu widać jak on to skleja.
tidzu, to mógłbym prosić o podanie nazwy jakiegoś dobrego programu do kompozycji?
To ten Blender, tak?
Odpowiedz
Tak, ale to jest bardzo trudne narzędzie do opanowania. Wg. mnie łatwiejszy jest aae, ale trzeba za niego zapłacić.
Odpowiedz
(02-05-2011, 10:58)Vegasso napisał(a):  mógłbym prosić o podanie nazwy jakiegoś dobrego programu do kompozycji?

Darmowy Blender, najpopularniejszy i najtańszy chyba to AfterEffects, najwyższa półka to Fusion i Nuke, przy czym ten drugi staje się, można powiedzieć, standardem w przemyśle filmowym.
Odpowiedz
Takie strzały w AE to małe piwo - zrobić takie odrzuty z kałacha, żeby widzowie uwierzyli, że gość naprawdę strzela - to dopiero sztuka :)
Odpowiedz
(02-05-2011, 22:56)lamp.art napisał(a):  Takie strzały w AE to małe piwo - zrobić takie odrzuty z kałacha, żeby widzowie uwierzyli, że gość naprawdę strzela - to dopiero sztuka :)