[Efekt] Neon Lines - JESZCZE 1 prosba! :(
#1
Witam wszystkich userów :)

mam pytanie otóz takie : jak zrobic (chyba ze znacie stronke gdzie mozna sciagac) takie fajne neonowe linie? gdzie moge potem wrzucic na film ?

chodzi mi o cos takiego :


z góry dziekuje za udzielone odpowiedzi :)
Odpowiedz
#2
Ja powiem tylko jedno: AAE tzn. w tym programie bardzo łatwo jest to zrobić.
Albo powiem drugie xD: Strasznie trudne, ale da się zrobić - maskowanie i tutorial o Light Saber'ach.
Odpowiedz
#3
a moze mi podac plxx tutorial do AAE zeby to zrobic ? :P plsss
Odpowiedz
#4
Proszę:
http://www.videocopilot.net/tutorials/light_streaks/
http://www.videocopilot.net/tutorials/3d_stroke_effect/

Wszystkie dwa mają podobny efekt. W pierwszym zmieniasz brusha a w drugim usuwasz napis i 3D :D

//^^EdIt^^
Spróbuje to w SV zrobić i dam linka
Odpowiedz
#5
dzieki ziomus :)
oo jak ci sie uda w SV zrobic to zrob tuto albo cos :P pozdro! :D
Witam mam jeszcze 1 prosbe bo sciagnelem juz AAE ale nie umiem znalesc lub tez zainstalowac tego Trapcode Particulare
i ma moze ktos instalke tego patcha? bo bez niego nie zrobie efektu :/ plxx i najlepiej jak ktos ma pelna a nie TRIAL bo niby wtedy jest jakis wielki X przy okazji... :/

z gory dziekuje :)
Odpowiedz



   


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości