wykrywanie scen
siemano
ostatnio zainstalowalam vegasa u siebie i ku mojemu zdziwieniu nie moge znalezc opcji wykrywania scen... nie wiem czy tak owej tu nie ma czy ja jej po prostu nie ma...
w ogole przydalaby sie jakas instrukcja obslugi :) ma ktos moze taka w j. polskim w wersji elektronicznej??
Odpowiedz
vegas jest tylko i wylacznie po ang, a o zadnych polskich instrukcjach nic nie slyszalem...
a coz to takiego te ''wykrywanie scen'' bo nie mam zielonego pojecia...
Odpowiedz
heheh cos takiego mialam w power director :) w kazdej wersji....
generalnie klikalo sie w film potem w 1 ikone i program wykryywal sceny wideo...
(bardzo przydatna opcja :) ) widac tu jej nie ma :(
w kazdym razie jestem nowicjuszem w tym programie :)
i w zw z tym pyt nastepne... jak podklada sie muzyke??
w ogole najlepiej by bylo jakby mi ktos napisal krok po kroku jak sie z tym programikiem obchodzic :)
Odpowiedz
http://sonyvegas.info/forum-8.html
Tu masz pełno tutoriali do Vegasa, wystarczyło spojrzeć dział wyżej ;)
Odpowiedz
Witam (mój pierwszy post) - podobnie jak ika_1985 przesiadam się z innego softu. Również szukałem wykrywania scen i nie mogę znaleźć (ani w programie, ani w helpie, ani w tutorialach na tej stronie).

Chodzi o fukcję, która dla pliku video pokaże miejsca, w których zmieniała się scena (stop/start). W SV to się robi samo podczas pobierania obrazu z kamery (taśma sobie leci, a aplikacja pokazuje miejsca, gdzie był stop/start).

Nie mogę znaleźć. Nie ma?
Odpowiedz
Tu masz piękny kurs obsługi

http://www.forum.tibia.pl/showthread.php?t=125885
Jak zgrywasz z kamery - jest ale chyba z wybranych modeli. Jak wrzucasz z piku - nie ma.
Odpowiedz
Hmm, w sumie nigdy nie było mi to potrzebne w stricte Vegasie, bo zawsze jak zgrywałem obraz z kamery odrazu rozdzielałem sceny, ale poszukam jakiegoś skryptu, możliwe, że ktoś napisał coś takiego.
Nie udzielam odpowiedzi na PW.
Odpowiedz
Szukałem i znalazłem opcję cięcia tylko przy zgrywaniu.
Odpowiedz