Czy jakosc jest HD ?
Witam uprzejmie,

Nazywam sie Jacek, jestem tu nowy tak wiec milo mi Was wszystkich poznac i przy okazji pozwole sobie zlozyc zyczenia Spokojnych i Wesolych Swiat Bozego Narodzenia :)

Moje pytanie jest: czy ten 10 sekundowy kawalek filmiku z gry jest w wersji HD1080 ?

Pytam poniewaz jestem calkowitym amatorem jezeli chodzi o obsluge tego programu i jest to dopiero moj pierwszy tydzien uzytkowania. Przegladalem Wasze posty i tutoriale odnosnie wrzucania filmow na youtube badz vimeo aczkolwiek ja nie mam takich kodekow, o ktorych wy piszecie (kodeki sony) i wszystkie filmy robie dzieki kodekowi x-divix.

Aby zrobic ten fragmencik na gorze zrobilem jak ktos pisal w tutorialu czyli:

(pracuje na sony vegas 8.0 - w drodze mam Sony Vegas 10 HD dzieki uprzejmosci Mikolaja (zona), ktory sprawil mi taki prezent pod choinke)

- za nim zaczalem prace zrobilem jak radzil uzytkownik ''tedzik'' (chyba dobrze pamietam) i dostosowalem ekran do tego w jakim nagrywalem filmik czyli bylo to - > Custom (512x384, 29.970 fps), dalem 32 bit i quality best + zmienilem ''field order'' na progresive scan.

- dalej daje ''render as'' i wybieram aby zapisac plik w avi wybierajac ''template'' Unconpressed i dalej daje custom ustawiajac ''quality best'', ''frame size HD1080 1920x1080'', codec ''Xvid-Mpeg4 Codec''.

- frame rate ustawiam na 29,970 (NTSC)

- dalej w ''Xvid-Mpeg4 Codec'' ustawiam ''configure'' i w ustawieniach ''profile@level'' wybieram ''Dvix HD1080'', ''encoding type - single pass'', quality - ''3.0'' (bo wyczytalem ze w zupelnosci starcza na youtube gdzies w tutorialu na forum).

- plik nieskompresowany wazyl 1,20gb i jak go otwieralem w bestplayer to troche ''przycinal'' (nie chodzil plynnie)

- nastepnie ten sam plik otworzylem w ten sam sposob jak otwieralem pierwszy po przez ustawienia go w tej wielkosci co nagrywalem.