Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Czołówka filmu z andrzejek

Ujdzie w tłumie czy coś zmienić,poprawić
Odpowiedz
(12-08-2010, 18:04)krisit napisał(a):  

Ujdzie w tłumie czy coś zmienić,poprawić

Ja w słynnym skeczu w którym nabijają się z "Psów". Wychodzi "Pasikowski" i krzyczy do aktorów - 'Panowie, no nie, za mało tych qrwa, QRWA!'
Tak samo u Ciebie. Może jeszcze dać różowy szlaczek i i parę flar?
Z drugiej strony - niestety większość ludzi oczekuję właśnie 'disco polo', także w sferze wizualnej.

Maciej Lewandowski - efix.pl
Odpowiedz
Znaczy ze za kolorowo? film jest przeznaczony dla wąskiego grona Polaków we Włoszech (sam jestem jednym z nich) organizujemy od czasu do czasu imprezy i dobrze by pozostała po tym jakaś pamiątka.Jako że w tych sprawach jestem amatorem dlatego chciałem się poradzić kogoś co się na tym zna.
Odpowiedz
Zależy jak na to patrzeć, wiesz?
Ja pamiętam jak zaczynałem z tym wszystkim przygodę i pamiętam, że łatwo nie było i wielkich rzeczy się nie robiło również. Też mi szajba biła do łba i na starcie chciałem zaskakiwać innych super efektami.
Jeśli spojrzeć na to z perspektywy nowicjusza to można powiedzieć, że skleiłeś "skomplikowane" intro, wiele się natrudziłeś, chciałeś zadbać o to by się wyróżniało i nie było zwyczajne. Za to plus.

Ale z innej perspektywy wygląda to tak:

Cierpisz na syndrom podekscytowanego, albo entuzjastycznego, nowicjusza.
Wiesz czym się on objawia?
Tym, że zamiast zrobienia na początek swej przygody o wiele ładniejszego i o wiele PROSTSZEGO, kameralnego, stonowanego intro; użytkownik chce się już na starcie "popisać" i zwieśniacza klip. Wrzuca sample video gdzie popadnie, wrzuca byle jakie sample video. Dodaje multum efektów zwieśniaczających klip. Wiesz czego mi brakowało na końcu? - napisu, który mieniłby się w ogniu.
Poza tym: błędy, niedopracowania. Robione na szybko, po macoszemu i co najgorsze - bez pomysłu.