vegas przestał działać
#1
hej.mam bardzo dziwny problem,bawię się sv pro10 od 3 tygodni,i cały czas było wszystko ok.Dzisiaj odpalam kąpa,klikam na ikonkę vegasa i nic się nie dzieje,kompletnie nic,nie wyskakuje nawet żaden komunikat o błędzie.
Nic ostatnio nowego nie instalowałem.komp nie podłączony do neta,więc aktualizacje tez sie nie pobierają.
Jeśli ktoś wie czego to może być przyczyna proszę pomóc.
Mam system windows 7 64 bity.Robiłem nawet przywracanie systemu,do punktu w którym wszystko grało,lecz nadal ta sama awaria :(
Odpowiedz
#2
Vegas 64 bit? Uruchamiasz go jako administrator.
Odpowiedz
#3
(11-30-2010, 18:13)tidzu napisał(a):  Vegas 64 bit? Uruchamiasz go jako administrator.
Tak, próbuje go uruchomić jako administrator i dalej lipa.wcześniej nawet nie wymagał uruchamiania jako admin.
Może to wina jakiegoś wirusa? zaraz zainstaluje nod 32 for 64bit.i skanuje dyski
Odpowiedz
#4
niestety skanowanie nic nie pomogło.chyba pozostało mi tylko formatowanie :(
Odpowiedz
#5
Spróbowałeś go jeszcze raz włączyć, usunąć vegasa, wyczyścić rejest, ew. jeszcze raz tak zrobić.
Odpowiedz
#6
(11-30-2010, 19:48)tidzu napisał(a):  Spróbowałeś go jeszcze raz włączyć, usunąć vegasa, wyczyścić rejest, ew. jeszcze raz tak zrobić.
Próbowałem go włączać już 15 razy.spróbuje go jeszcze usunąć,a właściwie sformatować dysk. Apropo formatowania to wiesz może jak to wygląda z miejscem zapisywania rejestru? bo mam dysk podzielony na 2 partycje,na jednej zainstalowany vegas, a na drugiej system.I nie wiem czy wystarczy sformatować ten dysk z vegasem,czy może musze formatować również dysk z systemem??
wole format niż bawienie sie w odinstalowanie sv,i usuwanie rejestru,ponieważ słyszałem że to jest skomplikowane,a ja zielony:)
Odpowiedz
#7
To wcale nie jest skomplikowane, czasem nawet łatwiejsze od formatowania - pamiętaj, że po formacie będziesz musiał instalować programy, kodeki etc.
Po prostu usuwasz vegasa, szukasz programu do czyszczenia rejestru, czyścisz rejestr, restartujesz komputer, instalujesz vegasa, sprawdzasz czy działa.
Odpowiedz
#8
(11-30-2010, 20:25)tidzu napisał(a):  To wcale nie jest skomplikowane, czasem nawet łatwiejsze od formatowania - pamiętaj, że po formacie będziesz musiał instalować programy, kodeki etc.
Po prostu usuwasz vegasa, szukasz programu do czyszczenia rejestru, czyścisz rejestr, restartujesz komputer, instalujesz vegasa, sprawdzasz czy działa.

ok to spróbuje....wiem wiem może ide na łatwiznę,ale masz może linka lub nazwę jakiegoś godnego polecenia programu do czyszczenia rejestru?

Odpowiedz
#9
Hmm. np. CCleaner - po Polsku, bądź jV16 pover tools - też.
Odpowiedz
#10
dzięki za rade.obeszło się bez formata.
odinstalowałem sv.wyczyściłem rejestr za pomocą cc cleaner,oraz reqSupreme pro,zainstalowałem ponownie i trybi:)
Odpowiedz



   


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości