Mój teledysk! Zachęcam do oglądania ;)
Witam!
Z przyjemnością przedstawiam mój najnowszy teledysk do piosenki Mixmana - Zatrać się w życiu z płyty Awakening. Miłego oglądania ;)

Sprawdź również moje inne video :)
Sprawdź też YouTube MixMana:
http://www.youtube.com/user/mixman788
lub
MySpace:
http://www.myspace.com/mixmanmusic0

---

PS. Dlaczego nie mogę zakładać nowych tematów w Nasze Filmy? Wiem że jestem początkującym użytkownikiem tego forum ale z Vegasem mam styczność 2 lata...
Odpowiedz
Przeczytaj regulamin to się dowiesz dlaczego.
Nie udzielam odpowiedzi na PW.
Odpowiedz
Klip nie jest jakiś tragiczny, filmowany poprawnie, spójny, zmontowany - ale jest po prostu banalny i nudny. Jeden z miliona hiphopowych klipów w których kiwający się kole łazi po jakimś zasyfiałym terenie wśród równie atrakcyjnych jak teren ziomali, pokazuje paluchami gdzie ostatnio splunął albo ptak nasrał i wylewa żale, jaki świat jest do dupy.
Generalnie można by pod to podstawić dowolnie wybrany, losowy utwór i pewnie nawet ruch ust by się zgadzał.
Nic w nim interesującego, nic wzruszającego ani do zapamiętania, co w połączeniu z monotonną muzyką, przeciętnym tekstem i kolesiem który totalnie nie umie śpiewać powoduje, że chwile po obejrzeniu zapomina się ten klip.
Jak to mówią przy powodziach - strefa niska stanów średnich.
Postaraj się może coś opowiedzieć obrazem, niekoniecznie ilustrowac tekst piosenki ale jakoś ruszyć widzem.

Maciej Lewandowski - efix.pl
Odpowiedz
Jak dla mnie to wierna kopia teledysku Ema - 8 Mile
Odpowiedz
To chyba różne klipy oglądaliśmy...

Maciej Lewandowski - efix.pl
Odpowiedz
(11-29-2010, 21:08)efix napisał(a):  Klip nie jest jakiś tragiczny, filmowany poprawnie, spójny, zmontowany - ale jest po prostu banalny i nudny. Jeden z miliona hiphopowych klipów w których kiwający się kole łazi po jakimś zasyfiałym terenie wśród równie atrakcyjnych jak teren ziomali, pokazuje paluchami gdzie ostatnio splunął albo ptak nasrał i wylewa żale, jaki świat jest do dupy.