KIlka filmów na BD - jak stworzyć menu
Jestem zupełnie początkujący, tworzę moją pierwszą płytę z filmów nagranych kamerą.
Chcę nagrać na płycie BD kilka krótkich filmów i mieć możliwość wyboru przy starcie płyty, który film chcę oglądać.
Jak to zrobić?
Odpowiedz
Możesz po prostu wgrać filmy na płytę i normalnie wybrać w playerze. Co to za filozofia jeśli się umie wyrenderować?

Tobie chodzi może o DVD MENU, jak zrobić? Takie ładne, graficzne, do wyboru?
[Obrazek: n13.gif]
Odpowiedz
Użyć jednego z dostępnych na rynku programów do authoringu DVD/BD. Choćby DVDArchitect, DVD-Lab Pro czy czegokolwiek innego. Czasem nawet do kamer dodają takie proste z cyklu kliknij i zapomnij.

Maciej Lewandowski - efix.pl
Odpowiedz
Próbowałem stworzyć od razu obraz płyty z plików skopiowanych z kamery, ale powstaje jeden film, a ja chcę, jak pisałem, mieć kilka oddzielnych.

Problem wygląda tak:

Filmuję kamerą HDR-CX105, przerzucam w PMB na HDD pliki M2TS, tworzę film w Vegas Movie Studio HD Platinum 10,0 jako AVCHD 1920x1080-50i i w innych ustawieniach (np. AVCHD 1440x1080-50i).
Niestety przy odtwarzaniu początkowo jest OK, a po kilku minutach obraz odtwarzany jest skokowo, dźwięk nie nadąża za obrazem, u dołu pojawiają się fioletowe, czasem zielone smugi. To samo po nagraniu filmu (jako plik) na płytę Blu-ray.

Mam:
GEIL DDR3 4096MB 1600MHZ 2x2048MB CL8
ASUS M4A785TD-V EVO/U3S6 AMD 785G Socked AM3 (2xPCX/VGA/DZW/GLAN/SATA3/USB3/-RAID/DDR3/CrossFireX)
Procesor AMD PHENOM II X4 945 QUAD CORE (AM3,95W)
HDD SEAGATE 500GB ST3500418AS SATA II 16MB 3 LATA

Sądzę, że to zupełnie wystarcza, zwłaszcza że pliki skopiowane z kamery odtwarza bez problemów zarówno z HDD jak i z płyty blu-ray.

W czym problem?
Odpowiedz
Cytat:Próbowałem stworzyć od razu obraz płyty z plików skopiowanych z kamery, ale powstaje jeden film, a ja chcę, jak pisałem, mieć kilka oddzielnych.
Napisałem wyraźnie - musisz użyć programu do tworzenia płyt Bluray/DVD.