muzyka w filmiku
elo mam pytanko dość noobskie bo wiadomo jestem początkującym w vegas pro :) mam sony vegas pro 9 i jak wgrać muzyczkę do filmiku? jest ona w mp3 :)

dokładnie

mam filmik prawda on jest z głosem :D ale chcę zamiast tego głosu aby była muzyka która mi się podoba. Jak to zrobić?
Odpowiedz
1. Przeczytać helpa lub manual - to są podstawy
2. Dodać muzykę jako nową ścieżkę audio
3. Wyciszyć oryginalną ścieżkę audio albo ją po prostu usunąć

Maciej Lewandowski - efix.pl
Odpowiedz
już mi się udało dzięki

a teraz jeszcze 3 pytanka?

1. gdzie manual jest?
2. jak przyspieszyć filmik?
3. jak pewien fragment w filmiku skopiowac i wkleić znaczy podwoić?
Odpowiedz
Trzy odpowiedzi:
1. W pudełku oraz pod klawiszem F1.
2. Normalnie, tak jak odwrotnie do spowolnienia.
3. Skopiować i wkleić go dwa razy.

A na serio to może zajrzyj do działu z tutorialami, dobrze? Chyba, że chcesz od razu wylecieć to mów.
Nie udzielam odpowiedzi na PW.
Odpowiedz
Jedna poprawka - pomoc jest jak wiadomo pod F1 lub w menu help, manual jest do pobrania ze strony Sony w postaci pliku PDF.

Maciej Lewandowski - efix.pl
Odpowiedz
Koledzy organizują tu kurs szkoleniowy - polecam. Nie nauczymy cię pracy na SV przez forum, bo zajmie to kilka lat świetlnych. Jest też duzo Tutoriale i tu i na YT i na stronie SV.
Odpowiedz
dzięki za odpowiedzi :)

do admina dlaczego młodziaków straszysz? :P
Odpowiedz