Brak aplikacji MSVCR71.dll
Jeszcze niedawno bawiłam się w Sony Vegasie, wszystko było okej, ale dzisiaj chcę włączyć program i wyskakuje mi komunikat;
Uruchomienie tej aplikacji nie powiodło się, ponieważ nie znaleziono MSVCR71.dll. Ponowne zainstalowanie aplikacji może naprawić ten problem.
Nie znam się na tych plikach w tak rozbudowanych programach jak Sony, ale poszukałam tej aplikacji i chciałam ją zainstalować i znów wyskoczył jakiś błąd. Nie wiem co mam z tym zrobić.
Znajdzie się ktoś kto mi pomoże? Na internecie czytałam dużo takich problemów, ale nie wiązały się one z Sony Vegasem, a z systemem operacyjnym.
PS. Powinnam dodać, że wczoraj odinstalowałam Real Alternative i powiadomił mnie, że jeśli go usunę to niektóre programy mogą przestać działać. To może być powód...
Z góry dziękuję.
Odpowiedz
1. Przeinstaluj Vegasa (nie usuwaj tego co masz, uruchom jeszcze raz instalkę i wskaż to samo miejsce do instalacji.
2. Sprawdź dobrze komputer pod kątem wirusów i trojanów
3. Użyj jakiegoś programu do naprawy rejestrów.
Odpowiedz
Jak kliknęłam instalkę wyskoczył komunikat, że Sony Vegas jest już zainstalowany i jeśli chce go zainstalować na nowo to mam usunąć poprzednią wersję.
Wirusów i trojanów raczej nie mam, komputer jest dobrze chroniony
Odpowiedz
Jak sama nazwa biblioteki wskazuje, jest to plik Microsoftu pewnie część Microsoft .NET Framework - co niema nic wspólnego z instalacja Vegasa. Możesz mieć problem z platformą.NET Framework, a to paskudnie się leczy. Najlepiej znajdź bibliotekę w Internecie ( Wielki brat google pomorze), wrzuć do Windows/system32 (pod warunkiem ze masz system 32 bitowy) i sprawdź. Jak nie zadziała, to odinstaluj i zainstaluj na nowo vegasa gdyż on sobie odpowiednie środowisko .NET sam ściąga przy instalacji
Odpowiedz