jak uzyskać płynny ruch obiektu
#1
Jestem nowy, nie wiem czy to nawet nie mój pierwszy post, więc WITAM :)

Gdy 'animujemy' jakiś obiekt w Vegas używamy punktów na linii czasu, którymi okreslamy jego położenie. Tym punktom możemy nadać charakterystykę (np. SMOOTH, FAST, SLOW) i oprócz tego mamy jeszcze współczynnik SMOOTHNESS o wartościach 0-100.

Pytanie : Czy za pomocą Sony Vegas można uzyskać płynny ruch?

Problem : Na każdym wybranym przez nas Keyframe obiekt na chwilę musi się zatrzymać, nigdy nie przechodzi płynnie z jednej klatki kluczowej do drugiej a współczynnik SMOOTHNESS i rodzaj klatki kluczowej mają wpływ tylko na ruch obiektu MIĘDZY KLATKAMI KLUCZOWYMI. co jest idiotyczne moim zdaniem :)

Proszę o pomoc.

pzdr
Odpowiedz
#2
Chodzi Ci o coś w stylu, zataczanie okręgu?
Nie udzielam odpowiedzi na PW.
Odpowiedz
#3
dokładnie. chociaż wczoraj pobawiłem się trochę i chyba widzę swój błąd. Zawsze używałem wariantu SMOOTH, sugerując się, że ruch będzie płynny i 'gładki' a okazuje się, że akurat w tym wariancie obiekt zatrzymuje się na keyframe :D:D Na opcji LINEAR tego nie robi...

ale wracając do tego co napisałeś - jak animować ruch po okręgu.

oraz taki bonusowy problem - da się zapętlić ruch?
Odpowiedz
#4
Okręgu nie zrobisz, musiałbyś miesiąc keyframy ustawiać, może jest jakiś skrypt, poszukaj na http://www.jetdv.com/vegas/forum/index.php
Odpowiedz
#5
Keyframe można kopiować (ctrl+c ctrl+v) - w rożnych konfiguracjach różnie można pentlić. Najprościej jest wyrenderować bez strawnie pętle i ja powielić wielokrotnie.
Odpowiedz



   


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Płynny podgląd na trimmerze Bunch 0 185 06-24-2016, 19:58
Ostatni post: Bunch
  Płynny podgląd podczas montażu? dysk 6G Ciapek 7 3,287 02-17-2011, 11:46
Ostatni post: ratio
  1)Płynny podgląd, 2)zabezpiecznie części materiału gabriel 7 2,496 05-09-2010, 20:58
Ostatni post: tomislater

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości