kolorowy obraz
mam prosbe.. czy mozecie mi powiedziec jak mam zrobic taki efekt:
tzn. rozne kolorki na ekranie.. sa one prawie przez caly klip. i te rozdwojenia w 9sek. 11sek. . i jeszcze jedno jak sie nazywaja te dwa przejscia na koniec(te przyblizenia)

z gory dziekuje
pozdro

P.S.ogladajcie w HQ
Odpowiedz
Media Generators -> Gradient. Wrzuć jako warstwę, ustaw trochę przezroczystości i pobaw się w Event/Pan crop. Pokręć, przybliż, oddal, ogólnie pobaw się na keyframe. Ja bym tak przynajmniej zrobił, bo to chyba najłatwiej, chyba że jest jakiś plugin od takich rzeczy, ale ja się jeszcze z tym nie spotkałem do Vegasa. Owszem w Adobe Premiere to jest chyba wbudowany odrazu.
Nie udzielam odpowiedzi na PW.
Odpowiedz
wez jakos dokladniej to opisz bo niestety jestem zielony.. :/
Odpowiedz
Z zakładce Media Generators masz taki tło o nazwie Gradient. Wrzucasz to nad ścieżkę z plikami video i rozciągasz na całą długość filmu, bo chcesz mieć to przez cały czas tak?
Później zmień przezroczystość, tak aby było można widzieć inne klipy oraz ten Gradient. Następnie wchodzisz w Event Pan/Crop i jakoś się bawisz np. poprzez przekręcanie w jedną stronę, potem w drugą, przybliżanie etc. Jak to robić masz w dziale Tutoriale.
Odpowiedz
2. pytania:

1-jak zmienic przezroczystosc??

2-pod jakim forum jest ten tutek??
Odpowiedz
(05-31-2009, 20:03)olszak_25 napisał(a):  2. pytania:

1-jak zmienic przezroczystosc??

2-pod jakim forum jest ten tutek??

1. Na opcjach warstwy po lewej stronie masz suwak, przesuwasz go po prostu w lewą stronę.

2. http://sonyvegas.info/thread-11.html tutaj masz. Przykładowo pokazane jak można się pobawić w Event Pan/Crop.
Odpowiedz
K***a prawie z krzesła spadłem, jak czytałem te pytania!

W zaznaczonych prostokątach się ustawia przezroczystość koloru:
A - Alpha - Kanał alpha - Przezroczystość
[Obrazek: zal.th.png]
Odpowiedz
Hahaha qatryk, nie pomyślałem o tym sposobie, ehh ;D
Odpowiedz
ej a jak zrobic te podwojenia??
Odpowiedz
Że co podwojenia czego?????