Dźwięk z innego filmu podłożony pod drugi
Witam :) To mój pierwszy post tutaj, dlatego proszę o wyrozumiałość.
Mam za zadanie nakręcić filmik o mnie do pewnego konkursu. Wymyśliłam już sobie "scenariusz", film będzie się zaczynał piosenką. Na początku będzie kilka połączonych scen. Kiedy w piosence rozpocznie się zwrotka, ja zacznę coś mówić. Będzie widać mnie i będzie słychać to co mówię. Chciałabym jednak potem w pewnym momencie zrobić tak, żeby mój głos był cały czas słyszalny podczas tego filmiku, ale żeby od czasu do czasu zamiast mojej twarzy były też wmontowane inne sceny, np. jak coś robię itp., jednocześnie przy zachowaniu dźwięku z pierwszego filmu, całego mojego "przemówienia" ;) Czy jest to możliwe? Dodam, że jestem kompletnie zielona.
Pozdrawiam, liczę na szybką odpowiedź :)
Odpowiedz
Mozliwe :)
Musisz oddzielic glos od filmiku a pozniej ten glos wrzucic na osobny audio track. Wtedy bedziesz mogla wrzucac sobie inny filmiki, zdj itp a dzwiek z pierwszego filmu bedzie sobie tam lecial... :D
Odpowiedz
I to wszystko mogę zrobić tylko w Vegasie, tak? Nie muszę kombinować z innymi programami? :)
Odpowiedz
Nie. Bez problemu zrobisz to w Vegasie.
Odpowiedz
Teraz doszedł nowy problem. Filmy mam w formacie avi, 16:9, nagrywane moim Nikonem D5000. Kiedy chcę przenieść film na oś czasu pokazuje się on jako dźwięk, plik dźwiękowy. Nie wyświetla się obraz, słychać tylko dźwięk. Tak jest ze wszystkimi moimi filmami. Mam SV 7.0e, zainstalowałam dzisiaj to: http://ffdshow-tryout.sourceforge.net/ . Nie wiem już co robić, a muszę jak najszybciej zmontować filmik...
Odpowiedz
Sprawdź programem GSPOT jakim kodekiem został potraktowany i go pobierz.
Odpowiedz
Pobrałam kodeki. Teoretycznie wszystko się zgadza. Działa tylko jeden filmik, reszta tak jak wcześniej. Zaczynam wątpić w Vegasa i mój komputer. ;]
Odpowiedz
Podaj w jak zakodowane są te Twoje filmy, z GSPOT'a informacje podaj.
Odpowiedz
[Obrazek: veg1.jpg] - to z filmu, który się nie chce odczytywać poprawnie,