SV i co jeszcze?
Cześć, jestem amatorem, właśnie kupiłem sobie kamerkę i chciałbym obrabiać obraz pod Youtube. Myślę nad zakupem SV8 lub 9 zobaczę jak będzie z kasą. Czy do obróbki filmów FullHD do własnych archiwów + filmów pod Youtube potrzebne jeszcze jakieś dodatki prócz Sony Vegas, kodeki, itp. ?? nie piszę tutaj o pluginach.

Mam laptopa dell'a z 256mb kartą graficzną, 2GB ramu i tylko Core 2 Duo 2GHz więc pewno też będzie trza kompa zmienić? Proszę o pomoc czy faktycznie Sony Vegas nie będzie dla mnie zbyt skomplikowanym softem?

Kamerka to Sony HDR-CX550VEB
Odpowiedz
Myślę, że nie kupisz SV8 czy 9 (myślę, że masz na myśli PRO), bo są cokolwiek drogie. Natomiast któraś z wersji Studio to prawie wszystko, czego Ci do szczęścia potrzeba. Komp - do AVCHD... no film wczytasz, ale... hmmm... AVCHD nie jest tym co lubią tygrysy, będziesz musiał na coś konwertować "strawnego".
Czy będzie skomplikowany czy nie - po prostu sprawdź. Przelicz czy masz tyle pieniędzy ile potrzeba, potem ściagnij wersję 30 dniową ze strony Sony i po prostu sprawdź.
Odpowiedz
Nie wiem sam czy wersję PRO, jakieś tam wersje Movie HD 10 to koszt 350zł rozumiem, że tego nie tykać i jak już to wersję PRO za 2500zł trzeba by kupić ??
Odpowiedz
Wersję pro można kupić za wiele mniej, wystarczy ustawić kraj na United States i cena przy kupnie spada do 599,95 USD co przy aktualnym kursie wychodzi 1863.5046 zł :D
[Obrazek: awesomestalker2.png]
[Obrazek: wqdz690429546a.GIF] Piszę poprawnie po polsku
Odpowiedz
Rozumiem... na razie obaczę może wersję Trial i pobawie się może dam sobie radę i kupię pełną. Sam nie wiem, co do kasy to i tak na firmę by szło więc looz tylko nie wiem sam czy Vegas do prostych rzeczy nie jest za dużym kombajnem.
Odpowiedz