Parę pytań (jestem kompletnym nowicjuszem)
Witam mam parę pytań bo jestem początkujący w SV.w WMM wszytko było proste no ale jak po obejrzeniu ,,Degustatora,, na stronie Buncha. a więc
1.Jak mogę ,,uciąć kawałek filmiku lub ścieżki dźwiękowej?
2.Jak spowolnić klip żeby się nie zacinał?
3.Jak mogę ustawić kamerę w GTA IV w dowolnym miejscu itp.
4.Czy jest jakiś inny program prócz Frapsa ktorym po nagraniu 15 minutowego filmiku zamiast głosu były zwykłe piski i obraz tez nie był za bardzo miły do oglądania.
Jeżeli 3i4 pytanie jest do innego działu to przeprszam.
5.Jak zrobić jakieś bardziej ładne napisy żeby się przemieszczały np: w skos a nie jak zwykle do góry albo w dół
Odpowiedz
1 ustawiasz podgląd tam gdzie chcesz ciąć wybierasz klip i naciskasz s
2 wtf?
3 to samo co w 2
4 Poszukaj w google programów do nagrywania obrazu z gier
5 jakie napisy?
Odpowiedz
5. Event/PanCrop Obracasz o jakąś ilość stopni i masz w skos, możesz przesuwać. Zobacz tutoriale.
3. Oglądnij kulisy produkcji Maxa Sampera i Historii Z Miasta Wolności. Jest na stronie buncha. Tam powinna być odpowiedź. Tłumacz on jak nagrywać filmy z GTA 4.

2. Nie rozumiem, opisz wyraźniej.
Odpowiedz
W 2 pytaniu pewnie chodzi o to, że kolega nagrywa pewnie w 25 fps czy 30, spowalnia to potem w Vegasie o 300% ;)) i się dziwi, że film skacze. Nie chce mi się nawet już tego tłumaczyć dlaczego tak się dzieje. Po prostu musisz mieć materiał w którym jest bardzo dużo klatek na sekundę, wtedy nie będziesz miał "przeskoków". Możesz zawsze poużywać jakiś specjalnych programów do spowalniania, ale nie pamiętam jak się nazywały.
Nie udzielam odpowiedzi na PW.
Odpowiedz
ok dziękuję jeżeli cos nie będę wiedział to napisze ale już raczej wszytko powinno być dobrze :)
Odpowiedz
1a.Żeby końcówkę to łapiesz za koniec i skracasz ścieżkę audio.
1b.Żeby wyciąć kawałek ścieżki wystarczy nacisnąć klawisz S na początku kawałka i S na końcu.
2a.Spowolnić klip można nacisnąć CTRL i złapać za koniec ścieżki video i pociągnąć w prawo.