Pogubiony...?

Kolejna produkcja tym razem z 2010 roku z wczesnej wiosny.
Odpowiedz
Można było jeszcze dopracować, film jest nierówny. Ale przede wszystkim - jak zaczynacie już coś kręcić, ktoś pisze jakiś tam scenariusz, próbujecie jakoś tam zagrać - to czemu kuźwa nie zainwestujecie stówy w dwa reflektory budowlane? 90% filmów amatorskich jest do dupy właśnie z powodu światła.
Odpowiedz
Wiesz łatwiej byłoby mi przyjąć tą krytykę gdybym tą stówę chociaż miał :) Jestem studentem który robi filmy (prawie) w pojedynkę. I nagranie amatorskiego filmu który nie daje żadnych dochodów jest dla Mnie bardzo trudne zwłaszcza ze względu na sprzęt. Ale dzięki i tak ;)
Odpowiedz
Eeeee no ja wiem, że studenci się żywią na sępa, śpią na waleta i kserują książki, ale biorąc pod uwagę jak wyglądają co roku studenckie otrzęsiny lub dowolna impreza - bez przesady. Ja nie mówię o kupowaniu Red One, tylko - skoro już uprawiasz jakieś hobby i zaczyna Ci to wychodzić, to nie zainwestujesz w to.
Nie zarobisz ekstra stówy w miesiąc? Nie wierzę. Kumple się też zrzucą jak dobrze pogadać, w końcu bawicie się wspólnie. Zobacz - tu masz dwa halogeny 500W http://allegro.pl/item1158582660_reflekt...x500w.html
na zajebistym statywie. Drogo? To możesz kupić dwa "surowe" - http://allegro.pl/item1114429856_g2201_r...arnik.html - z kablem i wtyczką to wyjdzie jakieś 70 zł. Do tego kawałek kalki technicznej - kalkę akurat studenty miewają. Stojak zrobisz z byle czego, albo drutem przywiążesz. Myślisz, że ja robie inaczej? Że ludzie kupują nie wiadomo jakie światła? Nie, robi się z tego co jest pod rękę. Nie masz hallogena - weź lampę biurową z akademika. Ale doświetla ten plan. Światło to esensja filmu. Najlepszy pomysl, najlepsze zdjęcia spieprzysz przez fatalne światło.
Odpowiedz