GreenScreen - oświetlenie
Witam. Jestem w tym kompletnie zielony dlatego pytam:
Jakie oświetlenie jest potrzebne do greenscreena i ile takie coś kosztuje?

Pozdrawiam :)
Odpowiedz
Najlepiej jak byś się zapytał na jakimś forum filmowym. Google i 10 sec szukania: http://www.google.pl/search?q=green+scre...CDIQqwQwAA
Odpowiedz
Podstawowe i najlepsze oświetlenie do greenscreena nie kosztuje nic, a nazywa się pochmurne niebo w południe. Nie znam lepszego. Oczywiście pozostaje oświetlenie aktorów, wszystko zależy do sceny. Wypadałoby, żeby oświetlenie aktorów było identyczne jak w tle...
Jak nie masz nieba :) to już zależy ile chcesz wydać. Możesz użyć kino flo, czyli czegoś takiego http://www.kinoflo.com/Lighting%20fixtur...Single.htm ale obawiam się, że wyjdzie drogo :)
Zasada - tło musi być oświetlone RÓW-NO-MIER-NIE. Temat bardzo szeroki...
Odpowiedz
Witam.

Jestem nowym użytkownikiem tego programu.Posiadam Sony Vegas Pro 9 i mam problem z tym efektem, gdyż kiedy zastosuje już "Chroma Keyer " i przeciągam obraz na oś czasu pod obrazem/filmem z efektem green screen to nic się nie dzieje tło jest czarne jakie było.Proszę o pomoc i szybką odpowiedź ,z góry dziękuje. :)
PS: Wiem ,że napisałem nie w tym dziale co trzeba ,ale nie mogłem założyć nowego tematu,bo podobno nie mam aktywowanego konta.

Pozdrawiam , Finn
Odpowiedz
Ja powiem tak. JEST WSZYSTKO do kupienia - Allegro.pl. Dosłownie.
Namioty doświetleniowe, softboxy - wszystko. Wózek na kółkach do statywów itd
Tylko trzeba mieć na to kasę.