problem 16:9
Witam jestem tu nowy i na początek witam wszystkich
otóż mam Vegas od jakiegoś miesiąca i dopiero sie uczę co i jak ale mój problem polega na tym że materiał końcowy chce zrobić w 16:9 nagrywam kamerką canon legria hf 200 a materiał końcowy ma być odtwarzany na tvix 6600 nagrywam full hd czyli 1920.1080 16:9 ale po wrzuceniu do SV i renderingu w dalszym ciągu po odtworzeniu na tvixie nam obraz 4:3
podczas renderringu mam ustawione na avchd pixel aspect ratio 1.0000 dodam że jestem w tym zielony ale jakiś czas czytam to forum jest wiele tematów co sie tyczy mojego problemu robie jak radzicie i nic w dalszym ciągu nie mogę opanować co i jak wiec proszę o pomoc doświadczonych użytkowników co robie nie tak????
Odpowiedz
Rozumiem, że projekt oraz rendring masz ustawione też na 16:9?
Odpowiedz
Proponuję, abyś nagrał jakieś video krok po kroku co robisz, albo dokumentował screenami, wtedy będzie nam łatwiej ustalić przyczynę błędu :) Tylko, pamiętaj, że każdy szczegół się wtedy liczy!
Nie udzielam odpowiedzi na PW.
Odpowiedz
(05-19-2010, 13:21)tomislater napisał(a):  Proponuję, abyś nagrał jakieś video krok po kroku co robisz, albo dokumentował screenami, wtedy będzie nam łatwiej ustalić przyczynę błędu :) Tylko, pamiętaj, że każdy szczegół się wtedy liczy!

ustawienia projektu
[attachment=94]
ustawienia renderingu
[attachment=95]
Odpowiedz
A ten obraz co z tego dostajesz, co niby jest 4:3 zamiast 16:9 to jest obcięty z prawej czy z lewej, czy jest cały ale ściśnięty? Czy wyrenderowany plik jest na komputerze panoramiczny czy już na kompie jest 4:3?
Odpowiedz
na kompie jest ok 16:9 ale jak zapuszczę na tvixie to jest 4.3
Odpowiedz
Ale obcięte czy ściśnięte? Generalnie to jest problem tvixa, być może jest to jakieś ustawienie typu "typ odbiornika", "letterbox" itp. Szukaj w parametrach Twojej czarnej skrzynki, Vegas robi poprawny plik.
Odpowiedz