Zajawka maturalna
Witam
Jestem nowy na forum, wiec najpierw sie przedstawie ;) Nazywam sie Maciek i jestem z Tomaszowa Mazowieckiego. W tym roku pisze mature i wlasnie ten powod mnie tutaj przywiodl, troszke bawilem sie w SonyVegas ale widzac tu niektore prace to widze, ze jestem zielony w tym temacie ;) ale do rzeczy...

Chodzi tutaj o prezentacje maturalna, wymyslilem sobie, ze zrobie zajawke filmowa z kilku fragmentow filmow... czyli po prostu chodzi o Trailer w ktorym zawarlbym cos w stylu klasycznego glosu lektora 'Honor... Tradycja... Miłość... Zaufanie...' i po kazdym z tych slow fragment z filmu. Na końcu chcialem zrobic tylko lekko mroczny napis 'Matura 4 Maja 2010'

I tutaj pojawia sie problem, poniewaz mam pomysl, mysle, ze w miare dobry, ale lekki problem z wykonaniem... Gdyby ktos mial jakies tutoriale, czy materialy ktore moglyby mi pomoc w zdaniu matury bylbym bardzo wdzieczny :P ;) podkreslam, ze zbyt dobry nie jestem w Sony Vegas ale zostal mi tydzien na szybka nauke i zrobienie tej prezentacji, wiec to bardzo duzo czasu :P z gory dziekuje za szybka pomoc...

Pozdrawiam, verni46
Popraw mnie, jeśli się mylę.
1. Przyznajesz sam, że jesteś zielony w Vegasie a mimo to chcesz zrobić w nim prezentację na maturę w formie filmu?
2. I chcesz się nauczyć takiej obsługi, która pozwoliłaby Ci przygotować tę prezentację na poziomie maturalnym w tydzień?
3. Mało tego, chcesz to zrobić w OSTATNIM tygodniu przed maturą?
:)
Jeśli chodzi o hasła i fragmenty filmów je ilustrujące - niemal każdy głośniejszy film polski z ostatnich dziesięciu lat da materiał. Ale skoro niewiele potrafisz, to nawet prowadzony za rączkę zrobisz coś, co ledwie przejdzie na maturze a mówić i tak będziesz musiał. Radzę Ci z całego serca - usiądź nad prezentacją, którą przygotowywałeś do tej pory i się porządnie z niej przygotuj. Tracenie ostatniego tygodnia przed maturą na naukę nowego programu jest bardzo niedojrzałe, a podobno to egzamin dojrzałości...