Asynchron dźwięku z obrazem
Cokolwiek robię w Vegas to po renderowaniu dźwięk mam niedopasowany do obrazu. Wchodzi albo za wcześnie albo za późno, chociaż w podglądzie jest OK. Co mam zrobić?
Odpowiedz
Czytać najpierw regulamin forum?
Odpowiedz
Nie rozumiem.
1) Tytuł wątku jest bardzo precyzyjny, w przeciwieństwie do wielu wątków w stylu "Mam problem! Co robić k..wa?!", które jakoś usuwane nie są.
2) Wątek jest umieszczony w odpowiednim dziale.
3) Przeszukałem forum i nie znalazłem takiego pytania, nie mówią już o odpowiedzi.
Więc może pomożesz mi, zamiast pisać takie bzdurki? :)
Odpowiedz
Podaj więcej informacji. Do jakiego formatu renderujesz, jakim kodekiem dźwięk, a jakim video. Ile ustawiasz fps, rozdzielczość, etc :V
Nie udzielam odpowiedzi na PW.
Odpowiedz
Nie podałeś misiu żadnych informacji, mamy wróżyć z fusów? Wielokrotnie o tym była mowa.
Odpowiedz
aaa, no w sumie... przepraszam :D
plik oryginalny to scalony z napisami 25 minutowy plik .avi
nie znam się zbyt dobrze, mam nadzieję, że wszystko podam:

w sony renderuję jego 5-minutowy fragment (próbowałem go wydzielić na oba sposoby - 1. tylko zaznaczając i renderując fragment oraz 2. wycinając resztę i renderując, co zostało -> rezultat końcowy ten sam - asyn) na .wmv w rozdzielczości 720-24p 4.8 Mbps (HD)
Audio: 192 Kbps, 48 000 Hz, 16 Bit, Stereo, WMA9.
Video: 23.976 fps, 1280x720, WMV V9 CBR Compression, Smoothness 90.
Field order: none (prog)
pixel aspect ratio: 1.0 (square)
pixel format: 8-bit
full-resol rend quality: best
motion blur type: gaussian
deinterlace method: none

Jakość piękna, w pół godziny zrobione, więc chyba nie tak źle.
Tylko ten asynchron gdzieś o 1 sekundę.
Odpowiedz
Cytat:720-24p
Cytat:Tylko ten asynchron gdzieś o 1 sekundę.
Przypuszczam, że materiał wejściowy masz w 25 kl/s :) Renderuj również do 25 klatek na sekundę, a nie 23.976.
Nie udzielam odpowiedzi na PW.
Odpowiedz