Spolszczenie SVP 9.0- oryginał.
Witam!

Mam oryginalnego Sony Vegas'a Pro z serii 9 i nie znam się za bardzo na Angielskim, więc potrzebuje spolszczenie.

Jeśli takowe spolszczenie istnieje to proszę o link- jeśli nie, to mam wielką prośbę o zrobienie spolszczenia do ów programu.

Pozdrawiam i z góry Dziękuje!
Odpowiedz
Ang to podstawa, tłumaczenia nie ma i nie zanosi się aby było, gdybyś poświęcił choć 3 minuty na poczytanie na ten temat to byś wiedział.
Odpowiedz
Tak, ja wiem, lecz jestem samoukiem i nie robię wg. tut' ów, więc nie zbędny mi angielski.
Odpowiedz
Nic Ci na to nie poradzimy, jeśli ang Cie odstrasza to daj sobie spokój z Vegasem.
Odpowiedz
Zapewniam Cię, że kilka dni z pozornie bezmyślnym klikaniem po ikonach i opcjach i zaczniesz rozumieć co z czym i jak. Do tego kilka(naście) przeczytanych tematów z tego forum i będziesz się poruszał po programie dość swobodnie.
A jeśli Cię to nie przekonuje, to wyobraź sobie, że uczysz się na polskiej wersji, wszystko juz umiesz i rozumiesz. Z jakichś przyczyn musisz zmienić program (praca, nowa wersja) i jest on jak zwykle po angielsku. Leżysz i kwiczysz.
Odpowiedz
Nie chodzi o to, że angielski mnie odstrasza, tylko o to, że wolałbym Vegasa w naszym ojczystym języku.
Co myślicie o wysłaniu petycji do Sony, aby następna jubileuszowa wersja była także po Polsku :) ?
Odpowiedz
Cytat:Co myślicie o wysłaniu petycji do Sony, aby następna jubileuszowa wersja była także po Polsku :) ?
Już by dawno taką wersję zrobili. Dlaczego nie robią? No jak myślisz? :> Jeżeli w danym kraju popyt na dany program jest niski (lub też wysoki, ale 95% jedzie na piratach) to po co to tłumaczyć? Zresztą nawet jakby była taka opcja, aby pobrać polską wersję ja na pewno bym z niej nie skorzystał. Trudno niektóre techniczne pojęcia przetłumaczyć z angielskiego języka na polski, tak aby nie wywoływały uśmiechu na twarzy :)