Ankieta: Czy ten pomysł jest dobry?
Tak
Nie
Nie mam zdania
Mam lepszy pomysł
[Wyniki ankiety]
 
 
Słownik pojęć.
#1
Jestem nowym użytkownikiem , i w ogóle zielony jeszcze w vegas. Niektórych pojęć jeszcze nie rozumiem , nie umiem , nie znam. Zamiast szukać po forum , może użytkownicy tego forum zrobiliby słownik najważniejszych i najczęściej używanych pojęć , co to jest itp. Nie wiem , może jest to nie potrzebne ,ale powiedzcie , co o tym myślicie?
Odpowiedz
#2
Napiszę tak. Wybrałem opcję Mam lepszy pomysł bo:
1. Mogła by to być kategoria dla początkujących, gdzie piszą TYLKO ci co mają status początkującego na forum.
2. Słowniczek pojęć też by się przydał, szczerze mówiąc sam czasami nie wiem o pewnych słowach w vegasie. I potem robi się syf na forum, zwłaszcza jak ktoś nie umie użyć opcji SZUKAJ.
[Obrazek: awesomestalker2.png]
[Obrazek: wqdz690429546a.GIF] Piszę poprawnie po polsku
Odpowiedz
#3
Jak najbardziej szczytna idea, lecz w praktyce byłoby to powtórzenie instrukcji obsługi dołączonej do programu (niestety większość osób pytających się nawet do niej nie zajrzała). Druga kwestia to czy ci nowi użytkownicy będą chcieli korzystać z takich dobrodziejstw jak słownik (i pole"szukaj") zamiast pytać się i ponaglać aby ktoś im odpisał...
[Obrazek: i15.jpg]
Odpowiedz
#4
1 pomysł jest daleko nietrafiony, ponieważ początkujący mają mniejsze doświadczenie i mogą źle objaśnić pewne kwestie.

Co do 2. pomysłu to jest już coś takiego na forum (opcja szukaj) poza tym w instrukcji jest praktycznie wszystko.
Odpowiedz
#5
A nawet jak ktoś nie ma instrukcji bo wiadomo skąd ma Vegasa to bierze słownik angielsko-polski w łapę odpala Vegasa, wciska F1 i CZYTA, tylko w ten sposób można się dowiedzieć naprawdę dużo. Jak ktoś umie angielski to oczywiście nie musi używać słownika ;)
Nie udzielam odpowiedzi na PW.
Odpowiedz
#6
Na innym forum (o innej tematyce) byłem współautorem przewodnika dla początkujących z odpowiedziami na najczęściej pojawiające się pytania czy dylematy w wyborze sprzętu. Napisane prostym, przejrzystym językiem, logicznie podzielone na rozdziały a w nich rzetelna wiedza w pigułce potrzebna do startu. Temat został przypięty.
Nic to nie dało. Na stu nowych użytkowników może z pięciu zadało sobie trud przeczytania poradnika a gdy starsi użytkownicy w odpowiedzi na pytanie odsyłali do niego, było albo zarzekanie się o przeczytaniu i nieznalezieniu informacji albo pretensje, że nikt nie chce pomóc.
Jeśli ktoś myśli i mu się chce, znajdzie informacje i bez słownika a zapyta w ostateczności. Leniwy takiego słownika nawet nie zauważy. Takie czasy:/
Odpowiedz



   


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości