Moje Vlogi
Nic specjalnego, ale lepsze to niż nic ;P Na razie tylko dwa filmiki, potem myślę dodam więcej ;P

Enjoy :)

Odpowiedz
ogólnie nie wiem co to ma być. sam twój vlog pewnie niedługo przestanie być aktualizowany, bo raczej nikogo nie interesują twoje poglądy, musiałbyś do tego być znany albo konkretnie kontrowersyjny. poza tym za bardzo się nie napracowałeś przy obróbce tych filmików, a z tego co widzę to i tak miałeś wpadki, które mnie dziwią.
Odpowiedz
bodziu, nie ukrywam, jestem zupełnym amatorem, ale moje Vlogi mają być po prostu lekkie w odbiorze. Wiem, że nie poruszam żadnych kontrowersji, a jeśli o błędy chodzi, to często potknięcia też mi się zdarzają, ale po pierwsze - (jak powiedział Jezus w South Parku xD ) nie ruszam tego gó*na bo zacznie śmierdzieć, po drugie - chcę się powoli wziąć za animację tradycyjną, coś w stylu rosyjskiego Freemana, po trzecie - po trupach do celu ;D
Odpowiedz
Szczerze? Wstydziłbym się pokazać takie filmy...
Treść - nie wątpię, że tematy są dla Ciebie kontrowersyjne i bulwersujące, ale dla mnie to robienie z igły wideł, tematy są miałkie;
Przekaz - masz tragiczną dykcję (mimo wszystko lepszą niż moja, dlatego nie używam swojego głosu w nagraniach;)), co powoduje skupienie się widza na zrozumieniu słów, zamiast na treści;
Edycja/ scenariusz - nie miałeś scenariusza i improwizowałeś a tego nie potrafisz. Dlatego musiałeś pociąć niemiłosiernie materiał i powstał zlepek luźnych uwag, które nie trafiają do mnie jako widza. Edycji, poza pocięciem materiału - brak.