Maskowanie dziwnie się zachowuje
#1
Ma taki układ ścieżek w swoim projekcie. Na pierwszej mam jeden klip, na drugiej są wszystkie główne klipy, na trzeciej jest dźwięk z powyższych klipów, na czwartej też jeden klip. W tym miejscu gdzie mam klip na czwartej ścieżce, zrobiłem maskowanie na klipie na drugiej ścieżce. Z klipu na drugiej ścieżce wyciąłem kawałek, tak żeby było widać ten klip z czwartej. Ta maska nie jest animowana i ma ostre krawędzie. To jest ok. Tam gdzie mam klip na pierwszej ścieżce też mam maskowanie. Ale z tego klipu na pierwszej wycinam małe kółko, tak żeby tylko ten fragment nakładał się klip z drugiej ścieżki. Ta maska jest animowana i ma rozmyte krawędzie. Problem jest taki, że po wyrenderowaniu filmu, przy tej drugiej masce są dwie klatki jakieś inne. To kółko, które ma zostać, zostaje, ale pod spodem coś jest nie tak. To znaczy, po jednym renderowaniu jest czarne tło, a po innym inne fragmenty projektu. A pojawia się to tylko w jednym miejscu. Dokładniejszy opis. Klip, który jest maskowany jest na pierwszej ścieżce. Ma przepuszczać, to co jest na drugiej. A na drugiej w tym czasie są trzy klipy. Pierwszy zaczyna się wcześniej niż ten maskowany, potem jest drugi, klika klatek spowolnionych do max, trzeci to ten sam co drugi, ale kończy się później niż ten maskowany. Te dwie dziwne klatki pojawiają się, gdzie zaczyna się drugi klip. Potem już jest wszystko ok. Próbowałem takich sposobów. Najpierw skopiowałem wszystkie ewenty do nowego, czystego projektu. Nie pomogło. Skopiowałem ten drugi klip na ścieżkę czwartą, tak żeby zaczynał się przed i kończył po problematycznym miejscu. Też nie pomogło. Dopiero pomogło przeniesienie drugiego klipu na czwartą ścieżkę.
W samym vegasie tych dziurawych klatek nie widać. Nie ma ich też po wyrenderowaniu kawałka filmu z tego miejsca. O co chodzi?
Vegasa mam 14 252 64bit i renderuję do main concept 10M klipy są mov z którego lustra nikona.
Odpowiedz



   


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości