Nie chce mi zapisac filmiku :(
#11
to samo ... a dokladnie tak:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d33f...f953a.html

czas tam leci w gore... a procenty nie... ;/

wiec?? macie jeszcze jakies pomysly ??
Odpowiedz
#12
Próbujesz wyrenderować film w rozdzielczości 1280x720 i po 11 sekundach się dziwisz, że dalej rośnie? =)
Po pierwsze usuń przeplot, po ci Ci on, jak pewnie zaraz na YT to wrzucisz. Po drugie, w ustawieniach projektu masz całkowicie inne ustawienia niż przy renderowaniu, spoko. Po trzecie, po co Ci ta ścieżka dźwiękowa z plikami, z których w ogóle nie korzystasz? Domyślam się, że są to dźwięki z gry. Po co one tam są, skoro, wszystkie są wyciszone lol? Nie lepiej to usunąć?
Nie udzielam odpowiedzi na PW.
Odpowiedz
#13
po pierwsze : tak wrzucam na YT. jaki przeplot ? :D:D:D jestem amatorem przypominam wiec sie nie smiejcie xd
po drugie: to jak mam to ustawic zeby mi dobrze zapisalo ??

po trzecie: chyba nic nie szkodzi ze wyciszone... ;] zawsze tak robilem xD
Odpowiedz
#14
Zawsze będzie szybciej jeśli skasujesz te tracki. Jeśli będziesz renderował w HD i 1280x720 to się nie dziw, że trochę poczekasz. Ale tak musi być. Filmy nie robią się ot tak w sekundę
____________________
Prizes are like haemorrhoids. Eventually every asshole gets one.
Odpowiedz
#15
wiem :) bo przekonalem sie jak robilem filmik 10 minutowy... ;]

ok zapisuje sie :D dzieki wam... jakby sie dalo dac jakas pochwale albo cos to bym dal :)

PS tylko cos strasznie dlugo :D
Odpowiedz
#16
To niestety HD nie zmienisz tego ;) ale jakość masz świetną
____________________
Prizes are like haemorrhoids. Eventually every asshole gets one.
Odpowiedz
#17
Bo masz słabego kompa pewnie, dlatego długo :P
Odpowiedz
#18
naff ma Mileniuma 256 ram (dokładane!), intel 3 i pracuje na vegasie 5.0 trialu. O czymś zapomniałem? ;d
____________________
Prizes are like haemorrhoids. Eventually every asshole gets one.
Odpowiedz
#19
Jeśli ktoś przy takim sprzęcie montuje to "szacun" dla niego, mnie trafiło przy Athlonie 3000+ i 1,5GB ram'u, jak to wolno renderowało... Na i7 920@965 i 4GB DDR3 to już inna bajka. Pełen podziw dla takich ludzi.
Odpowiedz
#20
no no, ja mam wlasnie Athlona +3000 2 GB ram i nie jest zle... ;]

ale nie dlugo lepszego bede mial...
Odpowiedz



   


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  film się nie chce zapisac huDx 11 5,487 05-09-2010, 12:24
Ostatni post: tomislater
  Chce się Zapisać, ale nie ma całości Daajk 12 2,757 03-07-2010, 11:34
Ostatni post: kaytek

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości